  • Data: 2004-04-19 06:38:36
    Temat: Re: Brak zgody pracodawcy na urlop w okresie wypowiedzenia
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0404162131530.-95971317@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 13 Apr 2004, Bernard Wszoła wrote:
    > [...]
    >
    > Nie wspomniałeś o drobiazgu: czy urlop był PLANOWANY w tym
    > okresie ?
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    A co ma planowanie do tego !?

    pracodawca moze dac urlop nieplanowany i moze nia dac urlopu planowanego. Moze takze
    odwolac z urlopu.

    Pracodawca raczej (nie jestem pewien) music dac urlop a jedynie gdy masz wiecej
    urlopu niz pozostalo dni pracy mozesz otrzymac
    ekwiwalent. Istnieja takze (4/rok) dni urlopu ktore musisz dostac od reki jesli ich
    jeszcze nie uzyle (jesli masz zalegly urlop
    to domniemam ze tak).

    Jesli to jest urlop zalegly z zeszlego roku to pracodawca powinien ci go dac do konca
    marca roku nastepnego

    A.