  • Data: 2009-07-19 17:45:28
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3vl24$e3p$1@nemesis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Och jakiś ty silny i odważny :)
    > Zza monitora oczywiście.
    Och, jakiś ty bezmyślny.
    I zza minitora i w realu, oczywiście. ;)
    Niepotrzebna siła do użycia miotacza gazowego czy paralizatora.
    Po cóż się bowiem szarpać z wandalską hołotą?
    BTW - oba urządzenia są legalne i nie wymagają zezwoleń.

    > Bo wiesz... w tzw. "realu" równie dobrze mógłbyś dostać takie wpierdenko
    Od tego wandala niszczącego mi auto?
    Myślisz, że to nie tylko kutasy, ale i bandziory?

    > że od tej pory już byś mógł w pełni legalnie parkować na miejscach dla
    > niepełnosprawnych ruchowo. I w ten sposób ten prawny problem wręcz "sam by
    > się rozwiązał".
    Może i mógłbym. I co z tego? Dostałbym wpierdol legalnie działając w obronie
    swojej własności.
    Podniecaj się myślą, że ci może 4 dresów połamie ręce i potnie facjatę jak
    im komórki spróbujesz nie oddać.

    > P.S. jakoś tak dziwnie w życiu bywa że tacy usenetowi wszystkobijący
    > goście typu Jotte okazują się mieć 160cm w kapeluszu i niedowagę ;)
    W życiu bywa różnie, i niekoniecznie tak się składa, jak się tobie wydaje.
    Pyro...

    --
    Jotte