  • Data: 2009-07-19 21:58:34
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Zaś ja się mogę w każdej chwili podpisać imieniem i nazwiskiem.

    Pewnie nie możesz, bo się boisz i wstydzisz się swojego nazwiska.

    Gdybyś to zrobił, to już każdy z kim będziesz miał cokolwiek do
    czynienia na stopie prywatnej czy zawodowej, będzie sobie mógł
    przeczytać że jak wysokiej kultury i moralności człowiekiem jesteś, bo
    raz że sobie zaparkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, to dwa
    zaatakujesz paralizatorem i gazem każdego kto zwróci na to uwagę.
    Pewnie niejedna rozmowa kwalifikacyjna czy w interesach, w ogóle nie
    dojdzie do skutku po takiej lekturze.