  • Data: 2009-07-19 22:11:00
    Temat: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h4052h$buj$1@atlantis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Pewnie nie możesz
    Mogę. W każdej chwili.

    > Gdybyś to zrobił, to już każdy z kim będziesz miał cokolwiek do czynienia
    > na stopie prywatnej czy zawodowej, będzie sobie mógł przeczytać że jak
    > wysokiej kultury i moralności człowiekiem jesteś, bo raz że sobie
    > zaparkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, to dwa zaatakujesz
    > paralizatorem i gazem każdego kto zwróci na to uwagę.
    Jesteś wyjątkowo głupi i tępy.
    Sporadycznie (2, 3 razy) być może zdarzyło mi się zaparkować na chwilę na
    jednym z _kilkunastu_ wolnych miejsc dla kuśtyków, zupełnie incydentalnie.
    Napisałem to wyraźnie. Napisałem też, że uważam to za niewłaściwe z prostych
    przyczyn normalnego zrozumienia.
    I nic nie pisałem o zwracaniu uwagi i atakowaniu, lecz o niszczeniu mienia.i
    jego obronie.
    Ty się przestań lepiej podpisywać nazwiskiem, bo robisz siarę rodzinie.

    > Pewnie niejedna rozmowa kwalifikacyjna czy w interesach, w ogóle nie
    > dojdzie do skutku po takiej lekturze.
    Nie chadzam na rozmowy kwalifikacyjne, ja się szanuję.
    Nie jestem Pyra, czy jakiś tam gówniany Balon.

    --
    Jotte