eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego › Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: PSYLO <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzi ze strony sklepu komputerowego
    Date: Thu, 04 Oct 2007 10:59:57 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <fe2ace$4gc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fe0up8$dpo$1@atlantis.news.tpi.pl> <fe13je$96g$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: awk3.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1191488718 4620 83.18.62.3 (4 Oct 2007 09:05:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Oct 2007 09:05:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <fe13je$96g$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:489916
    [ ukryj nagłówki ]

    Jotte pisze:
    > Ile zaoszczędziłeś na zakupieniu monitora od krzaka/oszusta z Allegro?

    Jakieś 1000 zł biorąc pod uwagę, że ten monitor kosztował mnie w sumie
    350 zł (zaraz po wysyłce okazało się, że miał naprawdę drobną wadę, za
    co uzyskałem od razu 200 zł zwrotu kosztów gdyż miał być idealny).

    > Opłaciło się ryzyko?

    Być może to Ci się wyda dziwne, ale tak.

    > Następnym razem po poważniejszy zakup udaj sie do dobrego sklepu
    > posiadającego przyzwoite zaplecze serwisowe.

    Jeśli potrzebuję sprzętu nowego to sam biorę go hurtowni i później
    reklamuję u producenta :-) Nowy monitor tej klasy to jednak kilkukrotnie
    wyższy wydatek i mimo wszystko opłacało się zaryzykować. Szczególnie
    biorąc pod uwagę fakt, że jestem jedyną z 3 osób które dokonały takiego
    zakupu w tamtym czasie (znajomi) i doszło do awarii.

    > Albo ryzykuj dalej - tylko w razie czego nie jęcz.

    Nie "jęczę" tylko pytam uprzejmie o poradę. Jeśli Ci to tak bardzo
    przeszkadza to przepraszam najmocniej. Co do firmy-krzak - pomimo
    zaistniałej sytuacji nadal ciężko pisać tutaj o ekstremalnym
    ryzykowaniu. Idąc dalej tym tokiem myślenia należałoby zaniechać
    wszelkich zakupów na odległość i brać sprzęt jedynie w sklepach
    należących do ogromnych sieci handlowych (choć i w tym przypadku ryzyko
    jest znaczne). Z tego co widziałem po zakupie monitora - ten sprzedawca
    cały czas właśnie tym się specjalizował i w ten sposób zebrał wszystkie
    komentarze (100% pozytywnych zaksięgowanych na chwilę obecną). Czy miał
    zaplecze serwisowe czy nie - tego nie wiem. Nie zmienia to jednak faktu,
    że takie samo ryzyko ponoszone jest przy zakupie w większości sklepów,
    szczególnie tych mniejszych. Bez znaczenia czy są lokalne czy na drugim
    końcu kraju.

    > Tak to wygląda.

    Dziękuję za odpowiedź

    --
    _PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1