    From: "Bipo" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boso w samochodzie
    Date: Wed, 19 Nov 2003 14:59:43 +0100
    Sender: b...@o...pl@komtrans.poznan.pl
    <bpa52h$t91$1@nemesis.news.tpi.pl> <bpaefg$oik$1@news.onet.pl>
    <bpclpd$hds$2@galaxy.uci.agh.edu.pl> <b...@...i.k.i>
    <bpcsnc$f4h$1@druid.ceti.pl> <bpcv23$8vl$3@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <bpcvhc$8kn$1@topaz.icpnet.pl> <bpd12d$hl0$1@druid.ceti.pl>
    <bpd2i9$c1f$1@topaz.icpnet.pl> <bpd37c$5fo$1@korweta.task.gda.pl>
    <bpd3dt$cpn$1@topaz.icpnet.pl> <bpd41e$jkc$1@druid.ceti.pl>
    <bpd59p$e9n$1@topaz.icpnet.pl> <bpd61d$na3$1@druid.ceti.pl>
    <bpd8rt$erq$1@korweta.task.gda.pl> <bpd97v$hol$1@topaz.icpnet.pl>
    <bpfn05$6io$1@news.onet.pl> <bpfnt3$een$1@topaz.icpnet.pl>
    <bpfpcv$drr$1@news.onet.pl> <bpfq5j$gb2$1@topaz.icpnet.pl>

    > Wywnioskowałem z tonu że masz jakieś kompleksy na tym punkcie.

    takkkk.

    > Zawsze wypowiadam się rzeczowo lub żartobliwie (co oznaczam odpowiednimi
    > symbolami).

    poważnie ;-O???
    No to jeszcze raz poproszę o link, chętnie przeczytam.
    Obiecuje że nawet się nie doczepie jeżeli popełniłeś błąd
    w jakieś interpretacji (błędy każdy popełnia i masz prawo,
    żeby nie było ja też je popełniam). Ale chce zobaczyć
    rzeczową odpowiedz na zadane pytanie np.:

    pytanie: Czy wolno jeździć boso samochodem?

    odpowiedź1: Tak wolno ponieważ paragraf XX mówi o tym
    odpowiedz2: Nie nie wolno ponieważ paragraf YY mówi o tym
    odpowiedz3: Nie jestem pewien ale wydaje mi się że [...]
    odpowiedz4: Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi
    itd..
    .
    .
    .

    > Chciałbym zobaczyć twój, jeden sensowny post.

    Cytuje swoją wypowiedz:

    "Sam jestem raczej biernym obserwatorem grupy
    i ją tylko czytuje ..."

    Coś nie jasne?

    Nie zabieram głosu, ponieważ nie czuje się kompetentnym
    udzielać ludziom porad prawnych znając kodeksy tylko
    pobieżnie i na tyle na ile były mi potrzebne.
    Uważam że wprowadzanie w błąd jest najgorszym co można
    zrobić, znacznie lepszy jest brak informacji niż błędna
    informacja - no ale fakt Tobie trzeba przyznać że w błąd
    raczej ludzi nie wprowadzasz (chwał Ci chociaż za to),
    Ty w ogóle żadnych informacji nie wnosisz.
    Czytając grupę ucze się od innych którzy to prawo znają
    lepiej ode mnie (nie piszę teraz o Tobie niestety ;))
    i ciekawią mnie interpretacje konkretnych sytuacji z punktu
    widzenia prawa, czego w kodeksie nie znajdziesz.

    > albo ich nie rozumiesz??

    Podaj przykład gdzie zamieściłeś tak skomplikowaną odpowiedz
    do których musiał bym zawezwać polonistów w celu interpretacji
    sensu wypowiedzi. która z Twych wypowiedzi miała tak głęboki
    sens i tak głębokie znaczenie. Z tego co zauważyłem składnia
    zdań jakiej używasz jest raczej prosta jak i słownictwo, wypowiedzi
    są krótkie bełkotliwe i bez sensu (co nie znaczy że krótka wypowiedź nie
    może
    mieć głębszego znaczenia).

    Pozdrawiam z grzeczności
    Bipo