  • Data: 2003-11-19 16:16:05
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bipo" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpfsv1$ooo$1@news.onet.pl...

    > odpowiedź1: Tak wolno ponieważ paragraf XX mówi o tym
    > odpowiedz2: Nie nie wolno ponieważ paragraf YY mówi o tym
    > odpowiedz3: Nie jestem pewien ale wydaje mi się że [...]
    > odpowiedz4: Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi

    Jest też odpowiedź 5: wolno ponieważ żaden artykuł nie mówi że nie wolno.

    Przecież to proste i tylko debil traktowałby temat tego wątku poważnie.

    > Ty w ogóle żadnych informacji nie wnosisz.

    Powtórzę jeszcze raz:z czytaniem masz widocznie problemy.
    A oto dowód:znajdź(jeślipotrafisz) wątki:
    "30 dni interpretacja","Groźby","legitymowanie przez policje" i wiele ,
    wiele innych.

    Na prawie znam się lepiej niż 87% piszących tu grupowiczów.

    >Z tego co zauważyłem składnia
    > zdań jakiej używasz jest raczej prosta

    Tak proste jak w 87% grupowicze czyli odbiorcy moich postów.

    >bełkotliwe i bez sensu

    dla ciebie pewnie tak, przez innych jestem rozumiany. Sądząc z reakcji
    jestem na tej grupie b.poczytnym autorem. Co niektórzy nic innego na tej
    grupie nie robią jak tylko szwendają się za mną i czepiają słówek sami nic
    nie wnosząc.

    Leszek