  • Data: 2003-11-20 07:03:07
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns943996803214dmicfgpolboxcom@22.7.19.17

    > Na tak postawione pytanie doprawdy ciężko odpowiedzieć.
    > No to jak Twój czytnik podpiął odpowiedź "ani"?
    > Pod post "tch" czy gdzies indziej?

    Pod "tch", ale w nim nie ma cytowanych przez "ania"
    słów i stąd ta moja uwaga.

    Już wiem. Po prostu ona nie potrafi poprawnie
    cytować. Ten post to "składak" z postów Leszka
    i tch, ale znak cytowania jest jeden ">". Przy
    słowach Leszka powinno być ">>", a przy "tch"
    ">" i wszystko byłoby jasne.

    > Naprawdę potrzebujesz do tego wrotki?

    Nie ja, a OE. :)

    > Czy Twój MSOE nie potrafi?

    Widocznie nie potrafi skoro nie robi takiego
    "drzewa" jak robi to np. Dialog.

    > Używasz przecież i Sygnaturkowca wespół z Hamsterem,
    > gdzie więc problem?

    Naprawdę nie wiem co to ma do rzeczy?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    O niektórych mówią, że myślą, a oni się tylko namyślają.