  • Data: 2003-11-20 07:34:22
    Temat: Re: Boso w samochodzie
    Od: "Bipo" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest też odpowiedź 5: wolno ponieważ żaden artykuł nie mówi że nie
    wolno.
    > Przecież to proste i tylko debil traktowałby temat tego wątku poważnie.

    Oj Leszku Leszku, to był przykład zarówno
    pytania jak i odpowiedzi ze względu że
    piszę pod tym akurat wątkiem i tylko imbecyl
    mógł to odebrać dosłownie.
    Ale niewątpliwie odpowiedz 5 podana przez Ciebie
    jest na temat.

    > Powtórzę jeszcze raz:z czytaniem masz widocznie problemy.
    > A oto dowód:znajdź(jeślipotrafisz) wątki:
    > "30 dni interpretacja","Groźby","legitymowanie przez policje" i wiele ,
    > wiele innych.

    Noo. Tu przyznaje trzymałeś się tematu bez
    bełkotu.

    > Na prawie znam się lepiej niż 87% piszących tu grupowiczów.

    tz. chciałeś powiedzieć że Ci się tak wydaje.
    Zresztą ta wypowiedz jednoznacznie świadczy o Twoim
    poziomie. Wiesz inteligentni ludzie (nie yntelygentni)
    cechują się tym że zdają sobie sprawe z swoich zalet
    i nie mówią o tym tylko dowodzą tego przez
    zachowanie, wypowiedzi, zdolność dyskusji i wymiany poglądów
    nie odrzucają z marszu wielu rzeczy tylko dlatego że w szkole
    nauczyciel powiedział im że to niemożliwe, a ludzie którzy
    podkreślają jak to niby są yntelygentni i muszą w ten sposób
    samych siebie dowartościować, są zazwyczaj ludźmi z poważnymi
    zaburzeniami własnej wartości, którzy czują się nie doceniani.

    > Tak proste jak w 87% grupowicze czyli odbiorcy moich postów.

    Chyba nie zrozumiałeś o co mnie chodziło, ale to
    moja wina ponieważ nie wyraziłem się jasno. Chodzi
    mi szczególnie o używany język, zwroty typu psychol,
    popapraniec, głupek, bardzo często nadużywane przez Ciebie
    zwroty w stylu że komuś przydał by się psychiatra, albo
    że ma kompleksy, albo żeby czytał ze zrozumieniem - wydaje
    Ci się że to zwroty na poziomie świadczące o Twojej inteligencji?

    Często zarzucasz ludziom że nie wiedzą co to jest KF, że
    nie umieją czegoś poszukaći wiele innych banalnych rzeczy
    (to są naprawde na tyle oczywiste rzeczy że z siebie robisz idiotę
    zarzucając to innym. Mam prawo w tym momencie przypuszczać
    że Tobie właśnie te rzeczy sprawiły bardzo dużo problemu na etapie
    nauki i że stąd biorą się Twoje uwagi).

    >Sądząc z reakcji
    > jestem na tej grupie b.poczytnym autorem.

    No myślę że to nie powinno paść z twoich "ust" (palców).

    >Co niektórzy nic innego na tej
    > grupie nie robią jak tylko szwendają się za mną i czepiają słówek sami
    nic
    > nie wnosząc.
    Tego akurat Ty nie powinieneś mówić. ;)))

    Pozdrawiam z grzeczności
    Bipo

    P.S. A skąd wziąłeś te 87%?