  • Data: 2008-04-20 19:44:17
    Temat: Re: Bony-obciazenie pracownika
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan w <news:fug567$s8$3@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 20 kwiecień 2008 21:05
    > (autor 'Tom N'
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):
    > Nie rozumiem, jaki kupon?

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kupon

    To trzecie znaczenie ;P

    > po co Ci w domu takie kupony?

    Wiesz, kiedyś ciężko było kupić kawałek materiału...

    > No i pytający się skarży, że mu to obniżyło wypłatę, bo podatek od tego
    > prezentu zdjęto mu z wypłaty.

    Dobra, a teraz bardziej serio:

    ktoś dostał bon wartościowy za 100PLN, który może wymienić na towar wart
    100PLN,

    Poszedł do sklepu i dwukrotnie przepłacając (bo w sklepie obok, który bonów
    nie honoruje, jest taniej) nabył za ten bon (100PLN) chleb, mleko, jajka,
    wędlinę, mydło, paste do zębów, papier toaletowy).
    Ciągle ma wypłatę (pomniejszona o 19PLN)

    Gdyby nie miał bonu poszedłby do sklepu tańszego i kupił to samo -- wydałby
    z wypłaty 50PLN

    Mówisz, że stracił?

    --
    Tomasz Nycz