  • Data: 2008-04-21 15:06:50
    Temat: Re: Bony-obciazenie pracownika
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 21 kwiecień 2008 10:02
    (autor Waldek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fuhi3f$c9u$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > I tak może być i powinno być zgodnie z prawem.

    Tylko że TomN nie rozumie, że to obniżanie wypłaty.

    > Jeżeli teraz protestujesz że zapłaciłeś 24 a dostałeś prawie 100 to nic
    > nie poradzę - możesz nie brać tych bonów za 120 zł

    A mogę nie brać? Jak rozumiem pytający się skarży, że mu obniżono wypłatę.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu