  • Data: 2003-02-27 12:46:44
    Temat: Re: Blokady drog
    Od: "Dan" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rety i ty czytasz grupe o biznesie!!! i nie wiesz co to czysty dochód to
    > zobacz do słownika języka polskiego pod hasłem "czysty".

    pytam sie ciebie co oznacza "czysty".

    > chcesz powiedzieć że można zmusić zboże do szybszego wzrostu a może świnie
    > też można szybciej wychodować
    > Spróbj posadzić sobie jakieś młode drzewko wiosną i zebrać z niego
    docelowy
    > plon w tym samym roku.
    > Człowieku o ekonomi to ty chyba czytałeś tylko we śnie.

    No slicznie - piszesz o roslinkach o potem mnie krytykujesz z tematu
    ekonomii.
    Pisalem tylko o tym, ze przemysl, rolinictwo, wartosc
    waluty, ilosc exportu, kasa przecietnego ludka itp. sa od siebie zalezne
    i nie mozesz pisac, ze w przemysle masz 12 identycznych miesiecy, gdzie
    zawsze sie zarabia. Bardzo chcialbym poznac biznes w ktorym przez 12
    miesiecy w roku nie musze sie o nic martwic, ze bede mial ten sam dochod.
    W kazdym biznesie jest martwy sezon gdzie jeden biznes zaczyna tracic
    a nastepny zyskuje. Zreszta co ja ci bede pisal, skoro jestes ekspertem
    od ekonomi i przeczytales o wiele wiecej ksiazek "na jawie" niz ja.

    > Jak masz problem i musisz pracować za takie wynagrodzenie to mogę wskazać
    > kilka miejsc
    > wynagrodzenie netto 520-600 zł

    To ja poprosze kilka adresow w Katowicach :) 600 zl to juz dosc dobrze
    platna
    praca i fizyczna przez 6 dni w tygodniu. Wiem to z praktyki.

    Pozdrawiam
    Dan