    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokady drog
    Date: Thu, 27 Feb 2003 13:25:34 +0100

    > Takkkk. A kto by wtedy się nimi przejmował.

    To już nie moje zmartwienie. Gdybym miał jednak coś doradzać to
    proponowałbym ustawienie się protestujących wzdłuz drogi tak by
    zapewnić stosowną widoczność.
    Mozna również wzorem innych oflagować traktory i kombajny ;-)

    > Takkk. A byłes kiedyś na wsi? Widziałeś ja się tam pracuje, ja nie jestem
    > rolnikiem ani moi rodzice, ale mieszkam na wsi i wiem trochę więcej od
    > Ciebie

    Nie twierdziłem, ze tam się nie pracuje ale trudno mówić o ciężkiej pracy
    kiedy się stoi na drodze, utrudnia innym zycie i czeka na kolejną dopłatę.

    > Żeby nie ta grupa "pasożytnicz" to byś nie miał co (przepraszam za
    > wyrażenie) żreć!!!

    Rozumując w podobny sposób również nie miałbym co żreć gdyby
    nie piekarze, a nikt jakoś nie skupuje od nich nadwyżek wyprodukowanych
    bułek, nie dopłaca do ich "preferencyjnych" kredytów, nie dotuje im
    paliwa i nie zwalnia z podatków ani ZUSu.
    Tak się składa, że jakoś piekarzom nie przychodzi do głowy aby w tej
    sytuacji blokować drogi czy urządzać inne burdy - dotacje demoralizują
    i tyle.

    > Żal mi ludzi wygłaszających takie opinie!

    To Twój problem.

    > Jakimi systemami dopłat?? W Polsce?? Kiedy??

    To widzę że żyjesz w dużej nieświadomości i nie wiesz jakie kwoty
    idą corocznie na rolników.

    > Jedyne co mogę powiedzieć to wiem że większość z tych ludzi nie została
    > przygotowana
    > do takich reform i właśnie to wywołało taki efekt. Zabrakło edukacji
    > ekonomiczno-rolniczej i to nie oni są temu winni.

    Tutaj zgoda - niestety wszystkie chłopskie partie, kólka rolnicze itd.itp.
    które o tych rolników tak niby walczą nie interesują się edukacją a tylko
    żywym pieniądzem.

    > Pomimo wszystko pozdrawiam
    Ja również
    Pix