  • Date: Fri, 19 Feb 2010 12:54:12 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    <4b7cee0c$1@news.home.net.pl> <hlithq$dc3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7cfa7d$1@news.home.net.pl> <hliuhj$fmd$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0831$1@news.home.net.pl> <hlj1vd$3dq$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0d25$1@news.home.net.pl> <hlj6sv$m11$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hlj9q6$rrf$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d2c10$1@news.home.net.pl> <hljbbi$v71$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d3a02$1@news.home.net.pl> <hljeh5$77k$1@news.task.gda.pl>
    <4b7dc6fd$1@news.home.net.pl> <hlleh0$5f3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e412c$1@news.home.net.pl> <hllhoo$ogg$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hllldc$e08$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e5ed4$1@news.home.net.pl> <hllpsd$4p2$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e7296$1@news.home.net.pl> <hllsrm$kku$1@news.task.gda.pl>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7e7296$1@news.home.net.pl...

    > ciemnys jak tabaka w rogu, jestem tak samo anonimowy jak ty, moze po
    > prostu za leniwa dupa jestes, aby pouzywac googlarki

    Google?

    "Szerszeń zabił strażaka - Wiadomości - WP.PL"

    "Zmutowany szerszeń i tajemnicze COŚ spod łóżka..."

    ;->

    > a twoje inwektywy dobitnie swiadcza o tym, ze nerwy ci puszczaja i
    > jedyne do czego jestes zdolny, to do dostania w ucho od ochraniaza
    > "smarketu"

    Taki pętak jak ty musiałby im buty całować.

    > ale nie musiala jej szukac

    Bo została o niej POINFORMOWANA.

    [ciach]

    > staje sie coraz bardziej popularne, na szczescie dla wielu ludzi

    No to zakładaj ludziom blokady - może trafisz na jakiegoś zwolennika
    twoich preferowanych metod i dostaniesz kulkę w łeb.

    Będzie to piękna ironia.

    > ja wiem gdzie parkuje, robie to tak, aby nie utrudniac innym zycia, to
    > tak zwana kulturta, nie poparta zadnymi przepisami, moze sie kiedys tego
    > nauczysz

    ...aż się zdziwisz, bo ktoś kilka dni wcześniej gdzieś z drugiej strony
    ulicy jakąś mała tabliczkę postawił.

    > nie mierz wszystkich swoja miarka, to nie ja plakalem przed kamera, ze
    > chcialem sobie tylko zdjecia chmurkom porobic, a zli panowie przylozyli
    > mi w ucho ;)

    Gdzieś ty widział płacz, kłamliwa gnido?

    > zgadza sie, ale zarabaiaja na siebie

    Podobnie jak inni spece od haraczy.

    > wiedzac ze masz problemy ze sledzeniem toku rozmowy, specjalnie dla
    > ciebie zachowalem wszystkie cytaty
    >
    > i odpowiadajac na ostatnie pytanie, tak, ty postulowales obserwacje
    > wszystkich kierowcow, ktorzy wysiadaja ze swoich pojazdow na terenie
    > stacji, sledzenie dokad sie udaja i wzywanie ich do opuszczenia terenu
    > stacji
    >
    > ale pewnie zaraz sie dowiem ze to jednak nie ty napisales ;)

    Pytałem się o proponowaną przez ciebie metodę - nie wiesz, co oznacza
    znak zapytania?

    Ponieważ nie zaproponowałeś innej - oznaczało to, że moje zgadywanie
    było trafne i faktycznie taką metodę byś proponował.

    A skoro i tak masz już ciecia, który ma to robić, to możesz go
    wykorzystać do rozwiązana zgodne z prawem.

    Tylko że teraz zaczyna wychodzić na jaw, że tobie tak na prawdę nie
    chodzi o miejsca parkingowe, ale o wyłudzenie haraczu.