eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd kasjerki i "znaleźne" › Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
  • Data: 2004-12-04 22:04:15
    Temat: Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
    Od: "JednoSłowo" <j...@z...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:cot8oe$cg4$1@news.onet.pl...
    > ww wrote:
    >
    >> O ile mi wiadomo to bank sam nie może dokonać żadnych potrąceń. Kiedyś
    >> na skutek pomyłki banku, bank dokonał dwukrotnie tego samego przelewu
    >> na moje konto. Pytałem się zaprzyjaźnionej księgowej co robić,
    >> odpowiedziała że czekać, bank sam się upomni. Tak też się stało po
    >> ok. 3 mies. przysłali uprzejme pismo z prośbą o zwrot tej niesłusznie
    >> przelanej kwoty.
    >
    > Ale tutaj jest troche inna sytucacja. Osoba ma potwierdzenie na wplate
    > 15tys? Ma. Wystarczy, ze nie bedzie chciala oddac i nie odda. I nic jej
    > nie
    > zrobia.

    Nie do konca. Bank, jesli nie bedzie chciala oddac, skieruje sprawe o
    prokuratury. Uczestniczylem w kilku takich rozprawach - jesli uda sie
    udowodnic, ze osoba wiedzala, ze to nie jej pieniadze i wlaczyla je do swego
    majatku - to popelnila przestepstwo.

    Pozdrowienia
    JednoSlowo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1