  • Data: 2004-12-05 10:08:03
    Temat: Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cougqc$ipr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jeśli np. żyje od pierwszego do pierwszego i jedzie na debetach
    > a tu nagle wpłaca 10k to niech wykaże skąd miała.

    Zmusić jej do tego nie można. Powie, że jej wujek dał. A wujek powie, że tak
    i po sprawie. Zresztą może spokojnie powiedzieć, ze ukradła, albo jej
    kochanek dał za usługę seksualną. I w tym cały kłopot.

    > A skoro o poszlakach mowa to wielu kasjerów przyjmując/wypłacając
    > pieniądze
    > na swoim kwitku rozpisuje nominały. Z tej rozpiski bedzie wynikało ile
    > i jakich banknotów wpłacono i jaka jest suma wpłaty. Oczywiście można
    > twierdzić, że kasjerka już w momencie przyjmowania wpłaty miała
    > przygotowany
    > podstęp i błędnie rozpisała nominały, ale jakaś poszlaka to jest.

    Nie wiem, czy oni tego nawet do systemu nie wprowadzają. Wiem, że system
    jest przygotowany do tego, ale trudno mi powiedzieć, jak to w praktyce
    wygląda. Podejrzewam, że gdyby się nominały nie zgadzały, to pierwsze co
    zareagował by system. No przynajmniej powinien.