eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd kasjerki i "znaleźne" › Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
    Date: Sat, 4 Dec 2004 22:05:39 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 19
    Sender: m...@o...pl@ui238.internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <cot8oe$cg4$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl>
    <P...@l...localdomain>
    <cot7b4$8kq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ui238.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1102194254 12804 80.55.138.238 (4 Dec 2004 21:04:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Dec 2004 21:04:14 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:260668
    [ ukryj nagłówki ]

    ww wrote:

    > O ile mi wiadomo to bank sam nie może dokonać żadnych potrąceń. Kiedyś
    > na skutek pomyłki banku, bank dokonał dwukrotnie tego samego przelewu
    > na moje konto. Pytałem się zaprzyjaźnionej księgowej co robić,
    > odpowiedziała że czekać, bank sam się upomni. Tak też się stało po
    > ok. 3 mies. przysłali uprzejme pismo z prośbą o zwrot tej niesłusznie
    > przelanej kwoty.

    Ale tutaj jest troche inna sytucacja. Osoba ma potwierdzenie na wplate
    15tys? Ma. Wystarczy, ze nie bedzie chciala oddac i nie odda. I nic jej nie
    zrobia.


    pozdrawiam
    --
    Mithos


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1