eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBłąd kasjerki i "znaleźne" › Re: Bł?d kasjerki i "znaleĽne"
  • Data: 2004-12-08 13:01:13
    Temat: Re: Bł?d kasjerki i "znaleĽne"
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 4 Dec 2004 20:29:03 +0100, "kovalek" <k...@o...pl> wrote:

    >Witam !!
    >
    >Wczoraj znajomej przydażyła się w banku pewna sytuacja. Wpłacała na swój ROR
    >kwotę 1250zł. Jednak po pewnym czasie zadzwonił z banku telefon (a raczej
    >kasjerka zadzwoniła), że się pomyliła i zamiast 1250zł wpisała w komputer
    >12500zł i prosi o zwrot różnicy. Na potwierdzeniu faktycznie widnieje kwota
    >12500zł.
    >

    Ciekawe jak by się zachował ten sam bank w sytuacji odwrotnej tzn.
    wpłaciłeś więcej, ale dostałeś potwierdzenie na mniej, i tyle właśnie
    by zostało zaksięgowane.
    Czy przypatkiem nie powiedziałby "widziały gały co brały" lub "po
    odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się".
    Bo to że odmówiłby przeglądnięcia zapisu z kamer to prawie pewne.

    BTW:
    Czy komuś udało się wydobyć zapis rozmowy z jakiejkolwiek infolini
    bankowej (mbank, inteligo, lukas i wiele innych) aby udowodnić swoją
    rację? Banki sięgają do tych zapisów kiedy im wygodnie, ale jakie mam
    prawo zarządać ich udostępnienia kiedy uważam że to bank się pomylił?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1