  • Data: 2004-12-09 11:50:48
    Temat: Re: Błąd kasjerki i "znaleźne"
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 08:01:06 +0100, scorpio napisał(a):

    > Tyle sie mówi, trza było się uczyć, trza było byc policjantem, wojskowym,
    > budżetkowym itd mialbys kase i dostojna emeryture.

    [...]

    Scorpio - zacząłeś od "hehehe moralność wobec banku" więc Ci napisałem że to
    nonsens, bo odpowie nie bank a kasjerka - i to słono. I nie chrzań mi że
    takie zachowanie "podpisała - jej problem" jest moralne... Znam ludzi którzy
    chętnie wykorzystują cudze pomyłki by się dorobić - i życzę im by ich
    spotkało to samo, tylko z nawiązką.

    > A propos czy w banku zarabiaja malo ??? A maja placone za jakas
    > odpowiedzialnosc ???

    W okienku? Minimum ustawowe, ew. jeszcze mniej bo np. przyjmą na staż
    studencki za 300zł brutto...

    > A mogla sie jakos ubezpieczyc od omylek ???

    Nie sądzę.

    > A mogla co miesiac sobie potracac po 20 zeta na omylki !

    Przez 50 lat? Chyba nie bardzo...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944