  • Data: 2023-08-19 01:15:16
    Temat: Re: Bioharmonizer
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie udowodnisz, bez skomplikowanych ekspertyz.
    > A oni mają opinie, ze działa. Czyja ważniejsza?

    Nie wiem co to za cudo, ale wątpię w rzetelność tej opini. Masz jakiegoś
    linka? Tzn. rzetelność może nawet być, ale wyniki wcale nie muszą
    wskazywać na to co twierdzi zainteresowany. To są często tak bezczelni
    naciągacze, i wiedzą, że ich "target" tego nie ogarnie albo nie będzie
    chciał ogarniać łapiąc się każdej sposobności aby sobie lub komuś
    bliskiemu pomóc. Uogólniam rzecz jasna.

    > Poza tym, to jakby z innego paragrafu.
    > Cos o rękojmii czy sprzedaży konsumenckiej ...

    > Jest to jakis punkt widzenia, ale trzeba by udowodnic, ze nie mial
    > deklarowanych własnosci.

    Przy leciwej seniorce to pierwszoplanowo trzeba by uprawdopodobnić, że
    faktycznie wiedziała co robi. Podpis na umowie może nie wystarczyć.
    Mogła zostać zwyczajnie wprowadzona w błąd bo przecież te wszystkie
    umowy są trudne do ogarnięcia dla człowieka w pełni sił i władz, a taka
    seniorka może mieć już swoje ograniczenia.

    --
    Marcin