eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBilety tramwajowe › Re: Bilety tramwajowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilety tramwajowe
    Date: Sun, 5 Oct 2003 20:41:30 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <blrquk$5rt$7@inews.gazeta.pl>
    References: <blkr24$8cs$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <blkr6r$np2$1@inews.gazeta.pl>
    <blkv7f$91e$1@atlantis.news.tpi.pl> <blm2q6$l7f$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <blmehl$ojd$16@inews.gazeta.pl> <blmvs1$h64$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <3...@X...plX> <bln803$3ls$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <blp4dl$4uk$4@inews.gazeta.pl> <blp51t$q9l$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <3...@X...plX> <blp73f$273$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc210.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1065447189 6013 217.99.219.210 (6 Oct 2003 13:33:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Oct 2003 13:33:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:168610
    [ ukryj nagłówki ]


    > Sugerujesz ze brak biletu u kierowcy jest sprzeczy z dobrymi obyczajami
    i
    > razaco narusza interes pasazera? Baaaaardzo daleko idąca
    nadinterpretacja,
    > szczegolnie w regionie z tak rozbudowaną siecią stacjonarnych punktów
    > sprzedazy.

    No cóż. Do obyczaju w Polsce należy, że bilet u kierowcy można zakupić. No
    przynajmniej w miejscach mi znanych, choć faktycznie zbyt częstym
    użytkownikiem komunikacji nie jestem. W świetle tego zmuszanie pasażera,
    by płacił podwyższoną opłatę za przejazd tylko dla tego, że kierowca
    zapomniał zabrać biletów raczej trudno zaliczyć do dobrego obyczaju.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1