  • 1. Data: 2003-10-03 21:52:13
    Temat: Bilety tramwajowe
    Od: "etamin" <e...@n...interia.pl>

    Jak to jest jesli wsiadam na przystanku i nie mam mozliwosci kupienia
    biletu,
    a kierowca mowi ze ulgowych biletow nie ma. Musze kupic pelny bilet?
    czy moge jechac na gape ??

    pozdrawiam Maciek

  • 2. Data: 2003-10-03 21:54:36
    Temat: Re: Bilety tramwajowe
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "etamin" <e...@n...interia.pl> wrote in message
    > Jak to jest jesli wsiadam na przystanku i nie mam mozliwosci kupienia
    > biletu,
    > a kierowca mowi ze ulgowych biletow nie ma. Musze kupic pelny bilet?
    > czy moge jechac na gape ??

    Wsiadajac do pojazdu masz miec bilet, to ze kierowca go nie ma nie upowaznia
    cie do jazdy na gape.
    Kup sobie bloczek na zapas.

  • 3. Data: 2003-10-03 22:40:55
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik poilkj <p...@g...pl> napisał:
    > Wsiadajac do pojazdu masz miec bilet,

    Nie do końca. Od bodaj 18:00 w dni powszednie, a w niedzielę przez
    cały dzień kierowcy _prowadzą sprzedaż_ biletów. Po prostu
    w tych porach nie wszędzie da się kupić bilety. A przecież
    nie każdy ma możliwość kupić je wcześniej - przykładowo jakiś
    gość z innego miasta przyjeżdża koło północy pociągiem i co
    ma zrobić, jak na dworcu wszystko będzie pozamykane?

    > to ze kierowca go nie ma nie upowaznia cie do jazdy na gape.

    A to już jest prawda. Za brak biletu odpowiada podróżny.
    Jeśli kierowca nie ma możliwości sprzedania biletu, to
    powinieneś wysiąść - od razu, jeśli jeszcze nie ruszył,
    lub na następnym przystanku jeśli już jest na trasie (bo raczej
    nie wysadzi Cię nigdzie po drodze).

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 4. Data: 2003-10-03 23:02:50
    Od: Arkadesh Dreadful <a...@g...removethispart.pl>

    > Wsiadajac do pojazdu masz miec bilet, to ze kierowca go nie ma nie upowaznia
    > cie do jazdy na gape.
    > Kup sobie bloczek na zapas.

    A to zalezy gdzie. Regulamin krakowskiego MPK stanowi, ze w przypadku
    braku biletow u kierowcy odstepuje sie od kary za brak biletu.

    pzdr
    Arkadesh

  • 5. Data: 2003-10-04 02:43:43
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Arkadesh Dreadful" <a...@g...removethispart.pl> wrote in message

    > A to zalezy gdzie. Regulamin krakowskiego MPK stanowi, ze w przypadku
    > braku biletow u kierowcy odstepuje sie od kary za brak biletu.

    Nareszcie madry czlowiek na wlasciwym stanowisku.

  • 6. Data: 2003-10-04 06:00:43
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał w
    wiadomości news:blkttm$cp2$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > Nie do końca. Od bodaj 18:00 w dni powszednie, a w niedzielę przez

    kieriwca sprzedaje bilety zawsze :) o kazdej porze, oczywiscie nie w czasie
    prowadzenia pojazdu :)

  • 7. Data: 2003-10-04 09:09:03
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jak to jest jesli wsiadam na przystanku i nie mam mozliwosci kupienia
    > biletu,
    > a kierowca mowi ze ulgowych biletow nie ma. Musze kupic pelny bilet?
    > czy moge jechac na gape ??

    Zadna sytuacja, w tym brak biletu u kierujacego, nie upowaznia Cie do braku
    waznego biletu. Masz do wyboru trzy mozliwosci:
    - kupic caly
    - spytac pasazerow czy zaden nie ma odsprzedac polowki
    - wysiasc jak najszybciej z pojazdu i udac sie do najblizszego kiosku

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2003-10-04 09:10:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > (bo raczej
    > nie wysadzi Cię nigdzie po drodze).

    Niektórzy wysadzają - co też nie jest tak do końca zgodne z przepisami ;-)

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2003-10-04 09:11:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A to zalezy gdzie. Regulamin krakowskiego MPK stanowi, ze w przypadku
    > braku biletow u kierowcy odstepuje sie od kary za brak biletu.

    To jakis dziwny ten regulamin macie...

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2003-10-04 09:43:06
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > - wysiasc jak najszybciej z pojazdu i udac sie do najblizszego kiosku

    szczegolnie w srodku nocy na jakims zadupiu :)
    predzej znajdziesz kose w zebrach niz kupisz bilet