  • Data: 2004-02-03 09:45:45
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: Filip K <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Woźniak napisał:

    [cut] Na odwrocie jest
    > napisane, że bilet bez wpisanego numeru jest nieważny.
    Witam

    No to juz znalazles odpowiedz na zadane pytanie.

    > Niestety, zapomniałem wpisać tego nieszczęsnego numerka i dzisiaj w drodze
    > do pracy złapał mnie kanarek.

    > Czy taki bilet rzeczywiście jest nieważny? W końcu zapłaciłem za przejazdy
    > autobusami MZK.
    Tak, rzeczywiscie jest niewazny.

    > I teraz się zastanawiam. Czy nie lepiej było przyjąć ten mandat?
    Wykazales sie zerowym sprytem zarowno podczas kontroli, jak i na grupie.
    Napisze co mogles:
    - mogles powiedziec, ze zapomniales wpisac i zaraz wpiszesz, poczym
    wyciagnac dlugipisik i wpisac ten numerek i od tego czasu bylby wazny, a
    co za tym idzie, kontrolujacy nie moglby Ci wlepic manadaciku.
    - jesli to by nie "przeszlo", "dogadac sie z nim".
    - i co zawsze ja robilem ? wpisywalem cienkim olwkiem ten numerek, na
    rozne ewentualnosci.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937