  • Data: 2004-02-03 16:22:44
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a w jaki sposob "kanar" by udowodnil ze bilet zostal wypisany przy
    > nim... tak przeciez moze powiedziec kazdy "kanar" nawet jak masz
    > poprawnie wypelniony bilet.

    Owszem moze, ale po co miałby to robic?Wbrew temu co część tutaj sądzi my na
    prawdę zajmujemy się łapaniem gapowiczów - nie urządzamy polowania na
    czarownice i nie szukamy sobie "ofiar" na siłę.

    > PS: podobna sytuacja; jade w tramwaju na uczlenie na gape; widze ze
    > wchodzi kanar wiec wstaje z miejsca i ide skasowac bilet jednorazowy, a
    > on mnie zatrzymuje i prosi o bilet. Odpoweidzialem ze wsiadlem dopiero i
    > ide go skasowac. Odpowiedzial mi na to ze widzial ze siedzialem juz w
    > tramwaju, wiec zaczalem sie z nim klocic ze i tak mi nie udowodni ze
    > bylem juz wczensiej w tramwaju i pozwolil mi go skasowac.
    >
    > A gdyby nie pozwolil ?? To jakby mi mial to udowodnic ????

    Ja regularnie miewam takie sytuacje. Wchodzę do tramwaju a pasażer który tam
    juz siedzi cholera wie ile przystanków na moj widok kasuje bilet.
    Normalnie takiej osobie wystawiam wezwanie i dołączam do niego stosowny
    raport - nie ma najmniejszych szans na anulowanie takiego mandatu. Pamiętaj
    ze bilet ma byc skasowany BEZPOSREDNIO po wejsciu do pojazdu, a nie w
    dowolnym momencie podrózy.

    pdr
    Olo