    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biegły z łodzi
    Date: Sun, 4 Feb 2024 12:02:20 +0100

    W dniu 2024-02-04 o 09:51, Shrek pisze:

    > Za państwo już ustaliłem, że nie wolno zwalniać kobiet na urlopach
    > macierzyńskich, bo są zatrudnione na państwowym i można lecieć w chuja
    > że to nie rozwiązanie a wygaszenie umowy, odzyskałem skradziony moto
    > przy narzekaniu kuulsona że źle to robię i dokładam robotę policji.

    Załatwiłeś swoje sprawy gdzie albo urzędasy chciały Cię wyrolować
    ( przed tym umiem się bronić, bo przeczytać i zrozumieć prawo potrafię)
    albo odwaliłeś robotę za kulsonów, bo akurat było blisko i się trafiło
    (jak mojego ojca napadli i skradli mu samochód, to papierkową robotę też
    musiałem
    za kulsonów zrobić, ale już ścigać auta po Polsce, to nie miałem środków
    ani możliwości)

    > Mam teraz jeszcze walczyć z "kontrowersyjnym" biegłym którego to państwo
    > chroni i nawet dziennikarze śledczy nie sprawili że zostały mu
    > postawione zarzuty? Może jeszcze aferę pegazusa mam doprowadzić do
    > końca? To na chuj mi wymiar sprawiedliwości? To może jeszcze do emiratów
    > mam pojechać majtczaka za gumkę z majtek przytargać?
    >
    > PS - ciebie nie boli sytuacja w której bigły seryjnie leci w chuja i z
    > tego powodu umarzane są sprawy o co najmniej "nieumyślne spowodowanie
    > śmierci", choć stachowiak to było już klasyczne zabójstwo z zamiarem
    > ewentualnym?

    Owszem boli, ale zakładam, że są jakieś służby, które to nadzorują i
    wyłapują takie nieprawidłowości. Wiem też, że Państwo słabo działa i
    służby wszelkie kuleją a na dodatek mają teraz dość innych pisowskich
    przekrętów na głowie. Więc jeśli jesteś zorientowany w temacie i możesz
    normalnie po obywatelsku podkablować, to to zrób
    albo zacznij pytać dziennikarzy dlaczego ten biegły nie siedzi.