  • Data: 2024-02-04 15:13:27
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2024 o 14:45, cef pisze:

    > Trzeba dopilnować jak nie idzie normalnie.

    Im więcej osób o tym wie tym większa presja. No bo co mam zrobić niby?
    Pójść do prokuratury i powiedzieć - przepraszam ale pewnie panowie
    wiedzą, wasz biegły leci w chuja i kryje funkcjonariusz czy kogoś
    zabili? Czy może bawić się w sędziego dreda że dopóki nie udowodnią że
    to on zniknął biegłego to lecimy w chuja i sprawy nie ma?

    A że presja ma sens to widać choćby po sprawie majtczaka gdzie kulsonom
    opornie szło samo przyznanie że w wypadku brały udział dwa samochody.

    > Jakiś sposób na przerwanie tego porozumienia być musi, bo to jednak
    > patologia jest.

    Ale jak widać nie jest tym sposobem poinformowanie o tym prokuratory -
    oni dobrze o tym wiedzą. BTW - po Stachowiaku kulsony biegały po mieście
    i szukały "reportertów" którzy zatrzymanie stachowiaka uwiecznili
    telefonami. Zakładam że podobne działa prokuratura:(

    > Ale wiesz, że pismaki więcej mogą.

    Dostałeś linka do artykułu gdzie opisali cztery sprawy. Ciężko o coś
    bardziej konkretnego. No może poza tym, że w jednej sprawie zapadł wyrok
    i lecenie w chuja nie wypaliło.

    > Patologie tego typu w służbach zawsze będą, bo takie jednostki tam do
    > słuzby trafiają. Ważne jest czy się z tym jakoś walczy czy idzie w
    > maskowanie.

    No właśnie problem w tym, że państwo w osobie prokuratury i
    "kontrowersyjnych" biegłych zajmują się kryciem takich spraw:(

    > Nie mam pomysłu jak to uzdrowić.

    Sędzia dredd - dochodzę do wniosku że to jednocześnie najgorsze,
    najlepsze... i jedyne rozwiązanie. W zasadzie kontynuując myśl
    zamieszanych (prokuratora i biegłego) dopóki takiego hipotetycznego
    mściciela nie skażą to jest on niewinny i wszystko odbywa się zgodnie z
    prawem - jak lecieć w chuja to czemu się ograniczać?;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!