  • Data: 2024-02-05 06:37:15
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz dość typową manierę widzenia wszystkiego w kolorach
    > czarno-białych, stąd przekonanie, że się zawsze da łatwo rozróżnić i
    > zakwalifikować. A tu masz sąd, który nie ma (nie powinień) mieć takiej
    > przypadłości, stąd i problem, że nie zawsze się da takiego "biegłego"
    > udupić.

    Ale właśnie masz tu czarnobiałą sytuację - masz biegłego który drukuje
    dla policji. Tak jak pisałem - zrobić eksperyment sądowy - w dyby,
    paralizatorem i dusić na śmierć do złamania grdyki, tylko bez śladowej
    ilości amfy. Wyżyje to przeprosić. Nie wyżyje to znaczy że się mylił.
    Eksperyment powtórzyć na pozostałych co się na filmiku nagrali jak
    mordują Stachowiaka i sprawa będzie jasna. Tak samo sąd uznał, że jednak
    strzelano w plecy. Więc też sprawa jest jasna.

    > Najwyrazniej gościu nie jest debilem i jedyne na co wskazują jego
    > ekspertyzy to korelacja z odpowiednią klientelą. To nie jest samo w
    > sobie karalne.

    Debilem zapewne nie jest.

    > Bo pracują na etat, czyli dodatkowa robota nie generuje kosztów? :)

    Coś w tym stylu. To idź do sądu i udowodnij ile stracili przez tą pomyłkę.

    Gość normalnie powinien mieć sprawę karną o mateczenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!