  • 1. Data: 2004-02-14 11:24:51
    Temat: Biegly sadowy
    Od: dominik <%dominikmi%@%wp.pl%>

    Witam...mam takie pytanko...
    Przed kim odpowiada begly sadowy za swoje dzialania (codzi mi o kogos
    kto kontroluje poczynania beglego sadowego, jakis jego
    przelozony)...czy jest ktos taki kto go katroluje...
    --
    $Linux User $290062$
    # Wszystko powinno sie upraszczac #

  • 2. Data: 2004-02-14 12:07:33
    Temat: Re: Biegly sadowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dominik" <%dominikmi%@%wp.pl%> napisał w wiadomości

    >Przed kim odpowiada begly sadowy za swoje dzialania (codzi mi o kogos
    >kto kontroluje poczynania beglego sadowego, jakis jego
    >przelozony)...czy jest ktos taki kto go katroluje...

    Biegły sądowy mógłby co najwyżej odpowiadać przed sadem z art. 233 kk,
    gdyby mu udowodniono fałszywą opinię.

  • 3. Data: 2004-02-14 14:31:56
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    dominik wrote:
    > Witam...mam takie pytanko...
    > Przed kim odpowiada begly sadowy za swoje dzialania (codzi mi o kogos
    > kto kontroluje poczynania beglego sadowego, jakis jego
    > przelozony)...czy jest ktos taki kto go katroluje...

    Biegly sadowy odpowiada przed sadem. W jaki sposób ktos mialby go
    kontrolowac? Biegly pisze opinie w sprawie, w której zostal powolany,
    zeznaje czasem przed sadem i tyle.
    --
    pozdrawiam
    Tatiana

    Cudowna kobieta to taka, która nie wymaga cudów.

  • 4. Data: 2004-02-14 17:05:56
    Od: dominik <%dominikmi%@%wp.pl%>

    >Biegly sadowy odpowiada przed sadem. W jaki sposób ktos mialby go
    >kontrolowac? Biegly pisze opinie w sprawie, w której zostal powolany,
    >zeznaje czasem przed sadem i tyle.

    Chodzi mi o to jesli biegly popelnia ewidentne bledy, dziala na
    niekorzysc jedenj ze stron (np. na pomiar pewnego lokalu pojawil sie
    nawet bez zadnych przezadow pomiarowych, bylo pozatym wiele innych
    uchybien i dlatego pytam)

  • 5. Data: 2004-02-14 17:39:31
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    dominik wrote:

> [...]
    > niekorzysc jedenj ze stron (np. na pomiar pewnego lokalu pojawil sie
    > nawet bez zadnych przezadow pomiarowych, bylo pozatym wiele innych

    zawsze mozesz zazadac powolania drugiego bieglego powolujac sie na konkretne
    uchybienia w opinii, albo zadac wyjasnienia spornych punktów. Zreszta
    najwyzszym bieglym jest sad i opinia bieglego ma znaczenie li i wylacznie
    pomocnicze.

    --
    pozdrawiam
    Tatiana - biegla

    Badz uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie zlosci.
    /Carl Orff/

  • 6. Data: 2004-02-15 21:34:04
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

> [...]
    > uchybienia w opinii, albo zadac wyjasnienia spornych punktów. Zreszta
    > najwyzszym bieglym jest sad i opinia bieglego ma znaczenie li i

    Gdy tylko znajde chwile, opisze jak sad moze to obejsc. Lyka to, co
    powie biegly, jak mlody rekinek, i nie ma procedury odwolawczej.
    W kazdym razie dolaczam sie do pytania, wiedzac juz, ze biegly to
    ........ zwykly swiadek

  • 7. Data: 2004-02-15 23:08:40
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Na kolanie robione, bardzo chaotyczne, ale /jesli znajdziecie chwile/
    to poczytajcie:
    http://jowagryf.w.interia.pl/Granica/index10.html

  • 8. Data: 2004-02-16 02:50:40
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Użytkownik "Kical" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na kolanie robione, bardzo chaotyczne, ale /jesli znajdziecie chwile/
    > to poczytajcie:
    > http://jowagryf.w.interia.pl/Granica/index10.html

    Masz rację - ogólnie chaotycznie. Dlaczego nie odwoływaliście się od opinii
    biegłego? Skąd wiecie, że mapy się nie pokrywały? Biegły był geodetą? Na
    jakiej podstawie wpisano w akcie notarialnym powierzchnię działki?

    Kwestię różnicy powierzchni działki niedawno poruszałam na grupie geodezja -
    tam dośc jasno wyjaśnili ubytki w powierzchni - proponuję przeczytać wątek
    http://tinylink.com/?o2pZahQHT5

    --
    pozdrawiam
    Tatiana

    Nie władza korumpuje. Korumpuje lęk przed utratą władzy.

  • 9. Data: 2004-02-16 06:18:03
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:c0pba1$58j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > biegłego? Skąd wiecie, że mapy się nie pokrywały?
    Sa tam linki do skanow map
    http://jowagryf.w.interia.pl/Granica/b1.jpg
    http://jowagryf.w.interia.pl/Granica/a1.jpg
    >Biegły był geodetą?
    Tak sad zapisal w protokole:
    http://jowagryf.w.interia.pl/Granica/1a.jpg
    Na
    > jakiej podstawie wpisano w akcie notarialnym powierzchnię działki?

    Dowiem sie dzisiaj

> [...]
    geodezja -
    > tam dośc jasno wyjaśnili ubytki w powierzchni - proponuję przeczytać

    Zweryfikuj poprawnosc tego linku i podaj go raz jeszcze, prosze. Google
    tez jakby sie mnie zaciely:-))))
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-02-16 08:00:07
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> [...]

    te mapki to inwenaryzacja powykonawcza robiona przez nie wiadomo kogo, w
    geodezji jakie były?

    > Zweryfikuj poprawnosc tego linku i podaj go raz jeszcze, prosze.
    > Google tez jakby sie mnie zaciely:-))))

    faktycznie...
    http://tinylink.com/?lyNgxjDixp
    teraz lepiej?

    --
    pozdrawiam
    Tatiana

    Żyć długo chcą wszyscy, ale starym nikt nie chce być.