  • 11. Data: 2004-02-16 11:20:44
    Temat: Re: Biegly sadowy
    Od: "Kical" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    wiadomości news:c0pt8i$ke9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > te mapki to inwenaryzacja powykonawcza robiona przez nie wiadomo
    kogo, w
    > geodezji jakie były?

    Taka wlasnie biegly dostal do sporzadzenia opinii i na jej bazie opinia
    zostala sporzadzona, a /wedlug jego slow zapisanych w protokole/
    korzystal z mapy zasobow geodezyjnych. Na egzemplarzu bieglego jedynie
    ktos(????) dorysowal druga granice /czy w ogole tak mozna???/. Na
    jakiej wiec mapie biegly powinien opinie swoja sporzadzic???

    > http://tinylink.com/?lyNgxjDixp
    > teraz lepiej?
    Taaaak, teraz jest OK. Ale tam pisza o roznicach 1%, w tm przypadku
    byloby to 5-6 m.kw., ale nie 78!!!!
    Teraz sprawa kulistosci Ziemi. Powierzchnia, powiedzmy kwadratu, bedzie
    zawsze mniejsza niz powierzchnia wycinka jakiejkolwiek kuli,
    ograniczonej tym kwadratem. /o ile pamietam/. Tak wiec poprawka na
    kulistosc Ziemi powinna tylko zwiekrzac te powierzchnie, a nie
    amniejszac i to o kilkanascie procent.
    Oj, ocieram sie juz chyba o NTG.
    Generalnie, co z tym fantem, i czy w ogole mozna, zrobic.
    Wdzieczny z wszelkie sugestie:
    Kical

  • 12. Data: 2004-02-17 20:01:10
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Użytkownik "Kical" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    > Generalnie, co z tym fantem, i czy w ogole mozna, zrobic.
    > Wdzieczny z wszelkie sugestie:
    > Kical

    proponuję wrzucić temat na grupę geodezja. Tam pisuje ileś geodetów, pewnie
    są biegłymi niektórzy, to powiedzą co można z tym fantem zrobić. Mi geodezja
    jest lekko obca, wiem tylko, że biegły nie jest niezawisły i nie do
    obalenia, zawsze konstruktywne uwagi do opinii biegłego powodują lekkie
    zamieszanie i koniecznośc wyjasniania spornych punktów opinii.

    --
    pozdrawiam
    Tatiana

    Żonaci wzdychają zawsze głębiej niż kawalerowie.

  • 13. Data: 2004-02-17 20:14:17
    Od: "Kical" <j...@i...pl>

> [...]
    pewnie
    > są biegłymi niektórzy, to powiedzą co można z tym fantem zrobić.

    THX, postaram sie w njblizszej przyszlosci ulepszyc to, co "napisalem
    na kolanie" i zwrocic sie o pomoc do geodetow.