  • Data: 2005-07-27 19:45:48
    Temat: Re: "Bezstronny sędzia"
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No, ulżyło mi. Bardzo bronisz środowiska, ale chyba znasz tylko jedną
    > stronę medalu.

    Po prostu wiem, że 99% ludzi, którzy przegrywają sprawy są przekonani,
    że sędzia był stronniczy, przekupiony, slepy, tepy, niedouczony, a
    dowodem na to jest to, że sie usmiechał do tego drugiego.

    > Rozpatrzenie każdego wniosku przedłuża postępowanie więc każdy może być
    > uznany za prowadzący do przewlekłości.

    Nie do końca. Niektóre wnioski ewidentnie maja na celu przewleczenie
    postepowania. Np dwóch biegłych powiedziało, że testament jest fałszywy,
    ale wnioskodawca domaga się trzeciego biegłego. Albo pozwany po raz
    kolejny wnosi o odroczenie postepowania bo chce się porozumiec w sprawie
    ugody, podczas, gdy w toku postępwania widac wyraźnie, ze żadnej ugody
    być nie może.

    > Powaliło cię?

    Nie. Bo nalezy robic wszystko, by wiedza i rozum pokonały dogmat i zabobon.

    --
    Falkenstein
    Veni, Lucifer!