  • Data: 2005-07-27 20:03:22
    Temat: Re: "Bezstronny sędzia" [OT]
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dc8o8s$4m$1@inews.gazeta.pl...

    > Po prostu wiem, że 99% ludzi, którzy przegrywają sprawy są przekonani,
    > że sędzia był stronniczy, przekupiony, slepy, tepy, niedouczony

    To ja się wyłamię. Uczestniczyłem w dziesiątkach spraw (jako strona) i ani
    jednej z nich nie przegrałem a mimo to uważam, że do części sędziów
    orzekających w tych sprawach w/w opis pasuje jak ulał.

    > Nie. Bo nalezy robic wszystko, by wiedza i rozum pokonały dogmat i
    zabobon.

    To ja off-topicznie zapytam: czy sędzia to ma być tylko sprawny technik,
    znający prawo i procedury czy też powinien reprezentować wysoki poziom
    etyczny?
    Chyba nie tylko dla mnie Lucyfer jest uosobieniem zła. Wzywanie go, choćby
    dla żartu, coś złego mówi o tobie. Zdaje się, że wiedzy zawodowej ci nie
    brakuje, ale wolałbym abyś nie orzekał w mojej sprawie.

    Alek