  • Data: 2004-05-14 12:46:37
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Boję się przechodzić obok mężczyzn pijących piwo na ulicy i chyba każda
    > kobieta czuje to samo ,a punkt widzenia człowieka po piwku/kach ZAWSZE
    > będzie inny niż całej reszty.
    > Cieszę się,że te kamery wogółe działają!

    ja tez sie boje jezeli ktos kolo kogo przechodze wydaje sie agresywny.
    Jednak nie mozna z gory zakladac ze ktos idacy po spozyciu alkoholu jest
    niebezpieczny. Do tego ja nie stałem na ulicy tylko szedlem do domu. Ciesze
    sie ze kamery dzialaja, tylko dlaczego material jaki wnosza do sprawy jest
    wykorzystywany tylko przeciwko oskarzonemu, a przeciwko oskarzycielowi nie.
    Prawo powinno dzialac w obie strony.

    pzd
    K.