  • Data: 2004-05-14 13:01:23
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heh ... Jak masz taie fobie nie wysuwaj nosa z domu ...

    a ja chcę wysuwać i to bez strachu.Do parku chodzę wyłącznie z mężem.
    Piwko czasem też wypiję, przy stoliku pod parasolem i nikt nigdy za to nie
    zamykał mnie w izbie w.

    > Jak dopadnie ciebie kiedyś trzeźwy
    > my na tej kamerce co najwyżej pooglądamy jak fajnie uciekałaś i ginęłaś ;)

    to ja wasz ponury korespondent............

    Dziękuję za pozdrowienia - wiem ,że mi żle nie życzysz tylko to taka forma
    ostrzeżenia. A jeszcze o tej kamerce- może by łatwiej bandziora złapali?

    --
    pozdrawiam :-)
    MEva