  • 1. Data: 2012-09-23 15:23:43
    Temat: Bezprawie polskie
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Ostatnio pisałem o swoim koledze, co był u dentysty. Wczoraj byłem u niego i
    zafrapował mnie ciekawą sprawą. Kolega dostał wyrok z sądu apelacyjnego ze
    Świdnicy, odrzucający jego apelację od wyroku sądu rejonowego w sprawie zapłaty
    za ubezpieczenie samochodu OC, nieużywanego samochodu... Wyrok był bez
    uzasadnienia i dołączone było do niego stanowisko strony, jakiejś mafijnej firmy
    windykacyjnej skupującej długi, czyli tzw. nowego powoda.

    Kolega wcześniej nie był informowany o stanowisku powoda, nie był także
    poinformowany o terminie sprawy i wyrok zapadł zaocznie na posiedzeniu
    niejawnym.

    Bandytyzm w czystej postaci. Takie coś tylko możliwe w zniewolonej Polksce...

    Ja się prawdę mówiąc nad tym nigdy nie zastanaiałem, bo nie miałem dotyczczas
    takiej systuacji. Samochód swój wyrejestrowałem swego czasu z rejestracji
    niemieckich i stał 5 lat w garażu. Jak go zarejestrowałam na nowo, to nikt nie
    żądał ode mnie haraczu za te 5 lat...
    A Polacy, godzą się na te bezprawie bez słowa sprzeciwu. To ż to jest pojebane,
    żeby za wyrejestrowany samochód, stojący na cegłach, był obowiązek płacenia na
    jakieś firmy ubezpieczeniowe, z którymi notabene zawiera się druczki nie mające
    nawet nazwy unowa i w których termin tej nieokreślonej umowy zawiera się na rok.
    Nie ma w tych druczkach żadnej klauzuli, że w przypadku nie opłacenia składki za
    nowy rok lub wypowiedzenia umowy, automatycznie musi się płacić za kolejne lata.
    Chore, no po prostu chore...

    Ale taka jest rzeczywistość w zniewolonej Polsce, matołectwo się na to godzi i
    żaden, ale to żadem Polak się nie postawił i nie wywalczył sobie prawa do
    niepłacenia ubezpieczenia za wyrejestrowany samochód. I płacą, jak na niewolnika
    posłusznego i wystraszonego przystało... I mówią, że to normalne, bo wszyscy tak
    mają...

    A chuja wszyscy, bo w innych krajach takiego bezprawia nie ma! Takie bezprawie i
    mafijne zagrywki są możliwe tylko w zniewolonej Polsce...

    Ot, całe matołectwo polskie...

    Niech by to na mnie popadło...

    boukun

  • 2. Data: 2012-09-23 17:15:23
    Temat: Re: Bezprawie polskie
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli boukun
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Kolega wcześniej nie był informowany o stanowisku powoda, nie był
    > także poinformowany o terminie sprawy i wyrok zapadł zaocznie na
    > posiedzeniu niejawnym.

    No i?
    Nie wiem czy to ważne,
    ale kolega został w tym piśmie zapewne poinformowany,
    że ma 2 tygodnie na odwołanie.
    I na normalny proces/z obecnością swoją lub pełnomocnika.
    Dlaczego o tym nie piszesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2012-09-23 18:42:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 września 2012 15:25:10 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

    > Niech by to na mnie popadło...

    Rozwiń proszę co byś zrobił gdyby na Ciebie popadło?

  • 4. Data: 2012-09-23 18:49:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2012 18:42, Kris pisze:

    > Rozwiń proszę co byś zrobił gdyby na Ciebie popadło?

    Nie karm tego porypanego oszołoma.

  • 5. Data: 2012-09-23 18:51:00
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@k...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > że ma 2 tygodnie na odwołanie.
    > I na normalny proces/z obecnością swoją lub pełnomocnika.

    Nie, właśnie nie stoi w tym piśmie żadne takie pouczenie, te pismo akurat mi
    pokazywał... Piszę o wyroku sądu okregowego (apelacji).

    boukun

  • 6. Data: 2012-09-23 18:53:54
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 23 września 2012 15:25:10 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

    > Niech by to na mnie popadło...

    Rozwiń proszę co byś zrobił gdyby na Ciebie popadło?
    -------------------

    Naprostował bym te chore, bandyckie bezprawie...
    Jakim trzeba być ograniczonym, żeby się na to godzić i uważać to za coś całkiem
    normalnego, jak to czynią wszyscy Polacy...

    boukun

  • 7. Data: 2012-09-23 19:38:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 września 2012 18:55:22 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

    > Naprostował bym te chore, bandyckie bezprawie...

    Rozwiń proszę.

  • 8. Data: 2012-09-23 20:01:02
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    ps.com...
    W dniu niedziela, 23 września 2012 18:55:22 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

    > Naprostował bym te chore, bandyckie bezprawie...

    Rozwiń proszę.

    W ostateczności dopchałbym się do Strasburga i je zaskarżył, a potem na
    podstawie orzeczenia ETPC wznowił krajowe postępowanie. Tak jak to zamierzam
    zrobić z bandycką ustawą o kapitale początkowym, teraz będę robił już trzecie
    podejście w sądach krajowych i tym razem po prawomocnej apelacji zamierzam
    składać skargę do Strasburga

    www.zus-okrada-ludzi.za.pl

    boukun

  • 9. Data: 2012-09-25 10:22:33
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:23:43 +0200, boukun napisał(a):

    > To ż to jest pojebane,
    > żeby za wyrejestrowany samochód, stojący na cegłach, był obowiązek płacenia na
    > jakieś firmy ubezpieczeniowe

    Nie ma czegoś takiego jak wyrejestrowany samochod stojacy na ceglach, chyba
    ze wyrejestrowywales z 15 lat temu. Samochod jest albo "zdolny" (z naciskiem
    na cudzyslow) do jazdy, a wiec potencjalnie moze znalezc sie w ruchi i masz
    placic OC, albo niezdolny, i masz go zezlomowac.
    Nie da sie wyrejestrowac i postawic na cegly
    A kolege masz durnego, albo slepego, nie wiedzacego co podpisuje.
    OC nie podpisuje sie na rok, placi sie na rok a jesli nie wypowiesz -
    automatycznie przedluza sie.

  • 10. Data: 2012-09-25 10:56:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-25 10:22, Mark pisze:

    > A kolege masz durnego, albo slepego, nie wiedzacego co podpisuje.

    Raczej starego.

    > OC nie podpisuje sie na rok, placi sie na rok a jesli nie wypowiesz -
    > automatycznie przedluza sie.

    Aczkolwiek tutaj sporo się zmieniło bodajże w lutym tego roku. :)

    --
    spp