eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezkarny sprzedawca? › Re: Bezkarny sprzedawca?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezkarny sprzedawca?
    Date: Fri, 19 Jun 2015 13:21:47 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <mm0u0a$vgo$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5582d767$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@r...power.pl>
    <558324d0$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm0rka$t8m$1@node2.news.atman.pl>
    <5583f8a6$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.235.11
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1434712906 32280 5.172.235.11 (19 Jun 2015 11:21:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Jun 2015 11:21:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <5583f8a6$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748948
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-19 o 13:10, rageofhonor pisze:
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:mm0rka$t8m$1@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 2015-06-18 o 22:06, rageofhonor pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    >>> news:1c764o4yx1xji.dlg@rower.power.pl...
    >>>> Dnia Thu, 18 Jun 2015 16:36:13 +0200, rageofhonor napisał(a):
    >>>>
    >>>>> Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    >>>>> reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na
    >>>>> maile?
    >>>>
    >>>> Spróbuj listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru, na adres
    >>>> firmy.
    >>>
    >>> Będzie to samo co z kurierem. Adnotacja "błędny adres" itp.
    >>
    >> To dobrze, reklamacja będzie uznana.
    >
    > W jaki sposób będzie uznana jeśli on żadnego listu, przesyłki itd. nie
    > otrzyma bo podał błędny adres?

    Mógł się zapoznać z reklamacją, a podanie fałszywych danych nie obarcza
    konsekwencjami klienta, tylko jego.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1