eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezkarny sprzedawca? › Re: Bezkarny sprzedawca?
  • Data: 2015-06-19 13:21:47
    Temat: Re: Bezkarny sprzedawca?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-06-19 o 13:10, rageofhonor pisze:
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:mm0rka$t8m$1@node2.news.atman.pl...
    >> W dniu 2015-06-18 o 22:06, rageofhonor pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    >>> news:1c764o4yx1xji.dlg@rower.power.pl...
    >>>> Dnia Thu, 18 Jun 2015 16:36:13 +0200, rageofhonor napisał(a):
    >>>>
    >>>>> Jest sobie Sklep internetowy http://tvshop24h.com/. Jak można złozyć
    >>>>> reklamację jeśli nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na
    >>>>> maile?
    >>>>
    >>>> Spróbuj listem poleconym, najlepiej za potwierdzeniem odbioru, na adres
    >>>> firmy.
    >>>
    >>> Będzie to samo co z kurierem. Adnotacja "błędny adres" itp.
    >>
    >> To dobrze, reklamacja będzie uznana.
    >
    > W jaki sposób będzie uznana jeśli on żadnego listu, przesyłki itd. nie
    > otrzyma bo podał błędny adres?

    Mógł się zapoznać z reklamacją, a podanie fałszywych danych nie obarcza
    konsekwencjami klienta, tylko jego.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1