  • Data: 2016-05-11 16:22:56
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 maja 2016 09:11:47 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > Że w urzędzie się dzieje w się jakaś sprawa którą możesz być
    > zainteresowany.
    I dla ciebie normalne jest to że dla 4,5zł podejmują takie(wszczęcie, umorzenie)
    działania informując o tym pismem o bełkotliwej treści?
    "Stwierdziliśmy niedopłatę 4,5zł" byłoby za proste czy co?

    > I że cię informują, żeby potem nie było że nic nie
    > wiedziałeś.
    Ciekawe co by zrobili gdybym nie zareagował?
    A z drugiej strony:
    W czerwcu wpłaciłem 25,5zł(4,5zł za mało)
    W lipcu jednak wpłaciłem 30zł
    Dlaczego nie "potrącili sobie 4,5zł zaległości za czerwiec (mogliby wtedy wżąć za
    lipiec;)) I tak w kolejnych miesiącach;)
    Tytuł przelewu u mnie to zawsze jest "opłata" i dlaczego przyjęli że 30zł wpłacone w
    lipcu to jest opłata za lipiec a nie 4,5zł dopłaty do czerwca i 25,5zł za lipiec?;)
    Banki, operatorzy komunikacyjni, kablówki itp tak własnie księguje- przychodzi wpłata
    w pierwszej kolejności pokrywają ew zaległość za miesiące poprzednie i dopiero resztę
    na bieżące.
    Kurcze mogłem im napisać pismo ze 4,5zł za czerwiec wpłaciłem w lipcu, 4,5 brakujące
    w lipcu wpłaciłem w sierpniu, 4,5zł za sierpień we wrześnio itd...
    Ciekawe co by odpisali i za jaki miesiąc "wszczęli";))