  • Data: 2016-05-12 11:22:22
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 maja 2016 19:55:42 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Wolisz miec 10 spoznien z platnoscia ?
    Mieli szansę "wszczynać" i byc może "umarzać" co miesiąc gdyby przyjęli metodę
    księgowania moich wpłat jak wyżej opisałem.
    A gdzieś tam na stronie urzędu jest zakładka "działania Burmistrza" gdzie burmistrz
    chwali się co zrobił itp. wiec może dlatego wszczyna o 4,5zł żeby później móc napisać
    że "wszczął tyle postępowań..."

    > No, w sytuacji, gdy sie ustawowe odsetki zmieniaja, to moze byc
    > istotne :-)
    Zamiast oddawać butelki po piwie zaprzyjaźnionemu Zdzichowi zanosiłbym je do
    Kauflandu i sprzedawał po 30gr/szt. Na odsetki od 4,zł by starczyło. Tylko Zdzisiu by
    się wkurzył i przestał zaglądać w mój śmietnik;)