  • 1. Data: 2004-03-25 15:37:17
    Temat: Bank Zachodni Help !!!!
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    8 stycznia 2004 roku zamykałam konto w WBK BZ pani poprosiła mnie o
    uregulowanie wszelkich naleznosci (prowizji za prowadzenie konta)
    poniewaz konto ulega rozwiązaniu dopiero po ośmiu tygodniach i wszystko
    myslałam ze juz mam za sobą.
    8 marca 2004 otrzymałam pismo z informacją o niezwłocznym uzupełnieniu
    brakujacych środków.
    Po Wizycie w Banku okazlo sie iż w dniu 19 września 2002 r. wypłacałam z
    obcego bankomatu BPH PBK kwotę 200 zł. Obciazenie do WBK podobno
    przyszło dopiero w lutym 2004 roku z banku w ktorego bankomacie
    wyplacalam.
    Bank WBK BZ domaga sie odemnie zwrotu 200 zł oraz odsetek.

    Co w tym przypadku zrobić ? gdyż przez tak długi okres nie byłam
    informowana o tym problemie oraz przy zamykaniu konta takze nie
    otrzymalam takiej informacji.
    Skad mam wiedziec co było ponad rok temu i dlaczego to ja mam ponosić
    winę za istniejace niezgodnosci.?

    Pomóżcie, Dziekuje
    Gosia

  • 2. Data: 2004-03-25 16:40:56
    Temat: Re: Bank Zachodni Help !!!!
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Bank WBK BZ domaga sie odemnie zwrotu 200 zł oraz odsetek.
    Od odsetek to się wybronisz, ale od zapłacenia 200 zł raczej nie.
    Szczególnie że je brałaś...

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2004-03-25 20:02:38
    Od: artur <a...@d...one.pl>

    W artykule <c3v2an$ih$1@nemesis.news.tpi.pl> Piotr/inw napisał(a):

    apropos Bank WBK BZ
    To najgorszy bank z jakim miałem pecha obcowć.
    Radzę omijać szerokim łukiem.

    Artur Dybała

    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2004-03-25 20:13:06
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'artur' wyklawiaturzył/a w niusie
    s...@p...zawadzkie.sdi.tpnet.pl taką oto treść:

    | apropos Bank WBK BZ
    | To najgorszy bank z jakim miałem pecha obcowć.
    | Radzę omijać szerokim łukiem.

    A ja nie.

    ->piotr

  • 5. Data: 2004-03-25 23:47:47
    Od: artur <a...@d...one.pl>

    W artykule <c3veh3$go0$1@news.onet.pl> [ piotr sut ] napisał(a):

    > 'artur' wyklawiaturzył/a w niusie
    > s...@p...zawadzkie.sdi.tpnet.pl taką oto treść:

    > A ja nie.
    taak ... zazdroszcze ci podejscia do swoich finansów. Mnie na to nie stac
    a i leniwy strasznie jestem zeby latać za kazdym razem do banku gdy chce przelać
    kase czy zapłacić rachunki,płacąc jednoczesnie lichwiarskie prowizje
    w WBK BZ..

    Pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2004-03-25 23:59:07
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    ?

    | a i leniwy strasznie jestem zeby latać za kazdym razem do banku gdy
    | chce przelać kase czy zapłacić rachunki,płacąc jednoczesnie
    | lichwiarskie prowizje
    | w WBK BZ..

    Uzywam bzwbk24 jeszcze z czasow wbk24 i nie mam problemow, wiec nie wiem o
    czym piszesz. Jesli masz dostep do internetu, uaktywnione bzwbk24 oraz
    komorke to zainteresuj sie nowa usluga - smsKod. Bedziesz mogl z domku
    przelewac pieniazki na dowolny rachunek autoryzujac transakcje przy pomocy
    otrzymywanych na komorke kodow.

    ->piotr

    ps: tu masz o usludze
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/195586/template/news%2
    CView.wm/xnavi/7351/message/7351/style/nowosci_view_
    main/nazwa/BZ_WBK_strona_glowna

  • 7. Data: 2004-03-26 10:48:58
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "artur" <a...@d...one.pl> napisał w wiadomości
    et.pl...
    > apropos Bank WBK BZ
    > To najgorszy bank z jakim miałem pecha obcowć.
    > Radzę omijać szerokim łukiem.

    Mam inne zdanie. Przeniosłem tam konto a innego banku i bardzo sobie chwalę.

    Alek

  • 8. Data: 2004-03-27 14:47:34
    Od: artur <a...@d...one.pl>

    W artykule <c3vrot$akk$1@news.onet.pl> [ piotr sut ] napisał(a):

> [...]
    > komorke to zainteresuj sie nowa usluga - smsKod. Bedziesz mogl z domku
    > przelewac pieniazki na dowolny rachunek autoryzujac transakcje przy pomocy
    To porównaj sobie prowizje mbanku i wbk24
    Gdzie taniej hmm ... ?. Proponuje konczyc ten temat bo chyba
    trolujemy.

    EOT

    Pozdrawiam
    Artur