    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Date: Sun, 07 Mar 2021 01:35:27 GMT

    On 2021-03-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe wiem jak skomentować publiczną wypowiedź policjanta, że obywatel
    > niby może się bronić przed bezprawnymi działaniami funkcjonariusza, ale
    > kulson ma większą pałę więc jego racja jest większa. Rację miał grabaż
    > śpiewając "młodzi policjanci, młodzi kibice - kretyni kontra kretyni".

    Robert chce zapewne powiedzieć tylko i wyłącznie tyle, że jak już będzie
    nawalanka to czysto technicznie, masz dużo mniejsze szanse aby pobić
    policjanta, albo nie zostać samemu pobitym. To tak, jakbyś się uparł
    przeciwstawić czołgowi, który jedzie sobie przez Twoją posesję i myslę,
    że jest to dość dobra analogia. Robert uważa, poniekąd słusznie, że
    stawianie się takiemu czołgowi w konfrontacji fizycznej, nie ma za dużo
    sensu.

    Z tym, że w zależności od sytuacji i dziaań czołgu :), bywa, że ma to
    jednak sens, ale to już moje zdanie.

    Nic to nie ma wspólnego z tym, kto ma racje, a właśnie, kto ma większą
    pałę. O racji będzie potem decydował sąd.

    --
    Marcin