  • Data: 2019-04-08 15:41:40
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-08 o 13:27, J.F. pisze:

    > Najwyrazniej.
    >
    > Wypchnac po nocy na ulice, jak nikt nie bedzie widzial ? :-)

    :-)

    > A jak sie zjawi prawowity wlasciciel ?

    To się ucieszy że jeszcze coś zostało, albo i nie.

    > Grozi domiarem ze strony urzedu skarbowego :-)

    Bez przesady.

    > Ale skoro gratis ... przychodzi prawowity wlasciciel i nic nie placi za
    > te 5 miesiecy.

    Gratis było za przechowanie auta idącego na złom.
    Właścicielowi jak nie chce oddać/sprzedać na złom rachunek
    można jak najbardziej wystawić.

    > I jeszcze mu trzeba czesci zamontowac :-)

    Nie trzeba. Ukradli jak stal na ulicy/parkingu.

    > A ustawa mowi, ze zarejestrowany pojazd musi miec OC.

    I nie można wyrejestrować bez sprzedaży lub złomowania zapomniałeś
    dopisać.
    Ale kiedyś można było wyrejestrować, dzisiaj można kupić i nie
    zarejestrować i takie auto może sobie stać na posesji bez OC.

    > Czy solidarnie z wlascicielem zarejestrowanego pojazdu bez OC ?

    Pierwsze słyszę że solidarnie.
    kolejna sprawa to jakby ktoś chciał szarpać właściciela to sprawa
    skończy się w sądzie a tam dowalą złodziejowi a nie właścicielowi.
    Sprawdzić czy nie zasłużony działacz rządzącej partii. :-)

    > Owszem.

    > Moze i na szrot, ale jednak na parking :-)

    Ale tam parking nie będzie płatny i nie będzie obowiązku ubezpieczenia.

    > A moze z tablicami, a zarost w ocenie sadu nie stanowi podstawy :-)

    A może w lesie?
    "którego stan wskazuje na to, że nie jest używany" i sąd może sobie
    oceniać jak chce. Urzędnik ma już podstawę.

    > No mowie - wydaje ci sie, ze problem cie nie dotyczy :-)

    Bo nie dotyczy.
    Jak faktycznie przeleżę kilka lat jako warzywo to ten samochód
    i tak stanie się figę warty. Mam saba ne pierwszej młodości.
    Pięć lat pod chmurka zrujnuje mu karoserię. :-)

    > To skad wiesz, ze takowe byly ?

    Z gazet.
    Papierowych więc linka nie będzie.

    > No i co z OC ?
    > Prokuratora nikt nie ruszy, czy oni maja jakas podstawe prawna.

    Jakby mieli toby napisali zamiast informacji że nie jesteś stroną.

    > Bo gminy najwyrazniej nie, skoro im ustawe dopiero zmieniaja :-)

    Gminy się zabezpieczają na wypadek jak się trafi przeciwnik polityczny
    z uprawnieniami aby zinterpretować problem tak jak ty i dopierdzielić
    prezydentowi czy innej władzy w lokalnej wsi.