  • Data: 2019-04-12 14:59:12
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-12 o 03:42, J.F. pisze:

    > Juz zapomniales, jak to ladnych wiele lat temu policjanci po godzinach
    > dorabiali na parkingu ?
    > Mozna wpasc.

    Nie można, złomiarz sobie wymontował przez pół roku przydatne części
    i tylko cały zapis monitoringu za ten okres mógłby go pogrążyć.
    W pozostałych przypadkach "ja taki dostałem i co mi pan zrobi".

    > Mnie tam smierdzi niezaplaconym podatkiem VAT :-)

    To przetrzyj nos.

    > Trafi na jakiegos prawnika i kto pokryje koszta - Ty ?

    Właściciel.
    W końcu samochód stał na strzeżonym parkingu którego koszt miało
    pokryć jego części po złomowaniu. :-)

    > A w protokole przekazania nie ma :-)

    Jest że dnia xx/xx/xxxx przywieziono fioletowe audi o numerach xxx
    z ul. kolorowej. Samochodu nie ważono i nie otwierano.

    > Ale za granica, czy takie dawno temu wyrejestrowane ?
    > Te drugie to jakis nieistotny promil promila.

    Wyrejestrowane i jeszcze nie zarejestrowane.

    > To poszukaj jeszcze raz

    Poszukam.

    > Parking moze i bezplatny, ale ubezpieczac trzeba.

    Jeśli nie jest to parkin publiczny to nie trzeba.
    Skład złomu nie jest parkingiem publicznym.

    > A jak tylko 7 miesiecy ?

    "A jakby wasza matka tędy szła w przyszłości".

    > Dlatego nie bedzie zle, jak gmina przejmie, sprzeda, a potem odda
    > pieniadze. Ale musi uczciwie sprzedac :-)

    Ile znasz przypadków że auto stało na ulicy i zostało złomowane
    bo właściciel leżał w śpiączce?