    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Badpixel w nowym aparacie
    Date: Thu, 25 Oct 2007 09:43:37 +0200

    Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
    w wiadomości news:ffpdbj$ctr$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapis o 0,01% znajduje się w gwarancji, tak? Wobec tego rozmawiaj ze
    > sklepem jako klient, którego żaden ze sprzedawców nie uświadomił, że
    > sprzedawany przez nich przedmiot może mieć wady w rodzaju niedziałającego
    > poprawnie na części swojej powierzchni wyświetlacza. To jest właśnie
    > niezgodność towaru z umową, jaką ze sprzedawcą zawiera kupujący, i
    > wynikająca z niej odpowiedzialność pierwszego wobec drugiego. Innymi słowy
    > przy zakupie online powinno być czarno na białym napisane, że LCD może
    > mieć np. 5 walniętych subpikseli, a matryca 3, i to obok siebie, i że jest
> [...]

    Ilość walniętych pikseli aby wyświetlacz był uznawany za w pełni sprawny
    określa norma (nie pamiętam czy ISO, czy europejska). Tak więc ten aparat
    jest w pełni sprawny więc nie ma mowy o niezgodności towaru z umową.

    Zawsze jak kupuję aparat to w sklepie sprawdzam wyświetlacz w końcu to tylko
    dwie minuty, a ile mniej kłopotu.

    Mnie w fotojokerze sam sprzedawca mówił, żebym sobie jeszcze dodatkowo
    spokojnie w domu zobaczył i jeśli do następnego dnia coś znajdę to mi
    wymieni na inny egzemplarz.

    Pozdrawiam
    Winetoo