  • Data: 2007-10-26 22:49:07
    Temat: Re: Badpixel w nowym aparacie
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

    > W pl.rec.foto.cyfrowa Winetoo <w...@n...spam.please.com> natrollował:

    Mam jednak cichą nadzieję, że jeśli już, to owa norma określa liczbę, a
    nie ilość... Poza tym pisałem już, że towar niezgodny z umową to
    niekoniecznie towar wadliwy. Żadna śmieszna norma, mająca zakamuflować
    braki w kontroli jakości czy ogólniej w zarządzaniu produkcją, nie
    przekona mnie, że doskonale widoczne na wyświetlaczu uwalone piksle to
    rzecz normalna.