  • Data: 2018-04-20 14:40:37
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to ty mowisz, ze nic takiego nie masz, a prokurator wypelnia
    > wniosek o areszt na podstawie mataczenia w sledztwie.
    > Bo on wie, ze masz.

    Prokurator i tak każe sprawdzić.

    > To chyba lepiej uzgodnic poglady.

    Jak uzgodnić? Chyba zaakceptowac/zrozumieć/poznać ten prokuratora. A
    pogląd ten będzie kompletnie niezależny od tego jaki jest Twój. Czy też
    chcesz powiedzieć, ok, trzeba to pooglądac razem, jak coś znajdzie to
    może się wybronie?

    > Jak mi chca pokazac materialy z pendrajwa, to moge powiedziec, ze to
    > nie moj pendrajw bez ogladania tychze materiałow.
    >
    > Jesli jednak wyglada jak jeden z moich, to patrz poprzedni akapit.

    Ale po co? A jeśli coś tam znajdą to wtedy i tak zapytają i powiesz, ale
    to nie mój!

    --
    Marcin