  • Data: 2018-04-20 13:55:08
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1hkCC.272354$o...@f...ams1...
    On 2018-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale co to zmienia, że możecie inaczej rozumieć jakieś pojęcie? Zawsze
    >zresztą możesz powiedziec, że nie ma tam nic co rozumiesz przez
    >pornografię dziecięcą.

    No to ty mowisz, ze nic takiego nie masz, a prokurator wypelnia
    wniosek o areszt na podstawie mataczenia w sledztwie.
    Bo on wie, ze masz.

    To chyba lepiej uzgodnic poglady.

    >Ilość i rodzaj pendrajwów nie ma znaczenia skoro wiesz, że nie masz
    >na
    >żadnym z nicj takich materiałów.

    Jak mi chca pokazac materialy z pendrajwa, to moge powiedziec, ze to
    nie moj pendrajw bez ogladania tychze materiałow.

    Jesli jednak wyglada jak jeden z moich, to patrz poprzedni akapit.

    J.