  • Data: 2018-04-20 19:38:37
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2018 o 19:06, J.F. pisze:

    > Ale jesli oskarzony mowi, ze te zdjecia, ktorych posiadac nie wolno, to
    > nie sa jego,
    > to wynik badania moze pomoc podjac sadowi decyzje.

    To bardzo źle, bo to czy kogoś jarają 15 latki ma nikły związek z tym
    czy popełnia czyny zabronione z tym związane. To mniej więcej tak jakby
    stwierdzić, że jak się jakiemuś facetowi społodbało 50 twarzy greja, to
    uprawdopodobnia to fakt, że jest gwałcicielem - (normalny to napewno nie
    jest;) A co jak podobał mu się hostel? Albo inne gówno, co się nim
    gimnazjaliści podniecają, który twardszy film obejrzał? Myślozbrodnia na
    razie karana nie jest

    Więc jeszcze raz - jestem, za tym żeby taki dowód przeprowadzić, pod
    warunkiem, że skład sedziowski będzie stanowił grupę kontrolną i w razie
    "pozytywnych" rezultatów pójdzie z oskarżonym do jednej celi:P

    Shrek