  • Data: 2018-04-21 00:58:30
    Temat: Re: Badanie erekcji
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-20 o 07:33, Shrek pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/piotr-t-zbadany-przez-biegl
    ych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a

    > "Badanie polega na założeniu na penisa podejrzanego specjalnego krążka i
    > okazywaniu mu zdjęć i filmów pornograficznych z udziałem nieletnich. "
    >

    > Ktoś się kurwa na łby z AZSdziennikiem pozamieniał, czy w nocy
    > przegłosowali, że od jutra Polska to stan umysłu na równi z Rosją?
    >
    > Shrek

    Ty jak zwykle gówno wiesz, ale masz najwięcej do powiedzenia. Podpowiem
    ci, że jest to metoda stosowana od lat. Badanie przeprowadza biegły
    lekarz seksuolog. Materiały są własnością lekarza.
    A teraz przestań pisać i zacznij czytać, bo będziesz zawsze robił za
    grupowego głupka.