  • Data: 2005-09-24 10:26:19
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Co to znaczy zbyt mocno? Skoro miał zielone światło, to żadna prędkość
    > nie będzie miała wpływu na zaistnienie wypadku. Co najwyżej gość może
    > zostać ukarany za przekroczenie prędkości. Ale to faktu winy Twojej
    > babci w niczym nie zmieni.

    Nie zgadzam się, winy babci to nie zmieni, natomiast spowoduje winę
    kierowcy. Oprócz zielonego światła jest trochę przepisów, których
    złamanie przez kierowcą mogło przyczynić się do wypadku (szczególna
    ostrożność, prędkość). Pytanie kiedy babcia wyszła, kiedy ją mógł
    zauważyć i jaki był związek między ewentualnym załamaniem przepisów
    przez kierowcę, a wypadkiem.

    Jedyny? Znalazłoby się dużo więcej.

    KG