  • Data: 2005-09-24 18:28:13
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ;)
    news:dh43e7$igt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Raczej podgrazaja jeszcze bardziej babcie, ktora slyszac i widzac
    > hamujace nagle samochody powinna sie byla zorientowac o co chodzi.

    Ale tu chyba nikt nie twierdzi, ze babcia była niewinna;- oczywiście ponosi
    ona główną wine za wypadek.
    Kwestia otwartą pozostaje jednak (przynajmniej moim zdaniem) w jakim
    stopniu, i czy kierowca swoim postępowaniem nie przyczynił się TEŻ do tego,
    a jesli tak, to jak bardzo
    Mysle, że jest to kwestia otwarta, której nie rozstrzygniemy bez znajomości
    wszystkich okoliczności i ze zapewne prokuratura powoła odpowiedniego
    biegłego.

    Zapamiętane będą słowa i czyny:
    "Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
    uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
    (który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy